توضیحات :
از گذشته تا امروز، موتورهای احتراق داخلی از تسمه و قرقرههای برای
انتقال نیرو به اجزایی مانند پمپهای آب و سیستمهای تهویه هوا استفاده می
کنند.
اگرچه تکنولوژی پیشرفت کردهاست، تسمه همچنان یک جزء حیاتی در
اغلب اتومبیلها، وانتها و شاسی بلندها است.تسمه دینام هر بار که موتور
روشن میشود، استفاده میشود و این عملیاتِ مداوم، مقدار زیادی سایش روی آن
میگذارد. همانند هر جزء لاستیکیِ دیگری در یک موتور، تسمه دینام در معرض گرما قرار میگیرد و در نتیجه در طول زمان فرسوده خواهد شد.
طول عمر تسمه دینام بیشتر وابسته به نوع موادی است که از آن ساخته شدهاست.
من الماضي إلى الحاضر ، استخدمت محركات الاحتراق الداخلي أحزمة وبكرات لنقل الطاقة إلى مكونات مثل مضخات المياه وأنظمة تكييف الهواء.
على
الرغم من تقدم التكنولوجيا ، لا يزال الحزام مكونًا حيويًا في معظم
السيارات والشاحنات والشاسيه. يتم استخدام حزام المولد في كل مرة يتم فيها
تشغيل المحرك ، وتؤدي هذه العملية المستمرة إلى حدوث الكثير من التآكل
عليه. مثل أي مكون مطاطي آخر في المحرك ، يتعرض حزام مولد التيار
المتردد للحرارة وسيتلف بمرور الوقت. يعتمد عمر حزام المولد بشكل أكبر على
نوع المادة التي صنع منها.
From the past to the
present, internal combustion engines have used belts and pulleys to
transmit power to components such as water pumps and air conditioning
systems
Although technology has advanced, the belt is still a vital
component in most cars, vans and chassis. The alternator belt is used
every time the engine is started, and this continuous operation puts a
lot of wear on it Like any other rubber component in an engine, the alternator belt is exposed to heat and will wear out over time
The life of the alternator belt depends more on the type of material from which it is made