توضیحات :
در بخاری خودرو سیستم به این گونه است که رادیاتور موجود که آب گرمی که
در اطراف موتور در گردش است و گرمای موتور را به خود جذب می کند با ورود به
رادیاتور شروع به تبادل گرما می کند و در این موقع است که با قرار گرفتن
فنی در پشت این قسمت و تبادل این گرما با این هوای فن و جذب شدن گرما به
این هوا این هوا به داخل کابین از طریق قسمت های مربوطه هدایت شده و باعث
گرمایش کابین می شود .تنها انرژی که ممکن است بخاری خودرو احتیاج داشته باشد انرژی فن است که
از طریق باتری تامین می شود در غیر این صورت از انرژی تلف شده استفاده
بهینه برده ایم .
في سخان السيارة ، يكون النظام مثل المبرد الموجود ، والذي يقوم بتدوير الماء الساخن الذي يدور حول المحرك ويمتص حرارة المحرك ، ويبدأ في تبادل الحرارة عند دخوله إلى الرادياتير ، وهذا عندما يتم وضعه تقنيًا. وراء هذا الجزء وتبادل هذه الحرارة بهواء المروحة وامتصاص الحرارة لهذا الهواء ، يتم توجيه هذا الهواء إلى المقصورة من خلال الأجزاء ذات الصلة ويسبب تسخين المقصورة.الطاقة الوحيدة التي قد يحتاجها سخان السيارة هي طاقة المروحة التي توفرها البطارية ، وإلا فقد استخدمنا الطاقة المهدرة على النحو الأمثل.
In a car heater, the system is such that the existing radiator, which circulates the hot water that circulates around the engine and absorbs the heat of the engine, starts exchanging heat when it enters the radiator, and this is when it is technically positioned. Behind this part and the exchange of this heat with this fan air and the absorption of heat to this air, this air is directed into the cabin through the relevant parts and causes the heating of the cabin ,The only energy that the car heater may need is the fan energy that is supplied by the battery, otherwise we have used the wasted energy optimally