توضیحات :
شیلنگ های رادیاتور اجزای حیاتی در سیستم خنک کننده موتور خودرو شما هستند. آنها به موتور و رادیاتور اتومبیل متصل میشوند و با حمل خنککننده از طریق آن و جذب گرمای اضافی تولید شده، موتور را خنک میکنند.
سپس مایع خنک کننده چرخه را کامل می کند و قبل از ادامه چرخه دوباره به رادیاتور باز می گردد تا این گرما را از طریق باله های خنک کننده آزاد کند. این چرخه ساده فرایندی اساسی است که خودرو شما را از گرمای بیش از حد متوقف می کند.
محفظه خنک کننده و یا آب خروجی به عنوان نقطه اتصال بین موتور و شیلنگ رادیاتور فوقانی عمل می کند. بسته به تولید کننده وسیله نقلیه ، محل خروجی آب یا محفظه خنک کننده می تواند از فلز ، پلاستیک یا رزین ساخته شود.
خراطيم الرادياتير هي عنصر حيوي في نظام تبريد محرك سيارتك. تتصل بمحرك السيارة والرادياتير وتبريد المحرك بحمل المبرد من خلاله وامتصاص الحرارة الزائدة المتولدة.
ثم يكمل المبرد الدورة ويعود إلى المبرد قبل أن تستمر الدورة في إطلاق هذه الحرارة من خلال زعانف التبريد. هذه الدورة البسيطة هي عملية أساسية تمنع ارتفاع درجة حرارة سيارتك.
تعمل غرفة التبريد أو مخرج الماء كنقطة اتصال بين المحرك وخرطوم الرادياتير العلوي. اعتمادًا على الشركة المصنعة للسيارة ، يمكن أن يكون مخرج الماء أو غرفة التبريد مصنوعًا من المعدن أو البلاستيك أو الراتنج.
Radiator hoses are a vital component of your car engine cooling system. They connect to the car's engine and radiator and cool the engine by carrying the coolant through it and absorbing the excess heat generated
The coolant then completes the cycle and returns to the radiator before the cycle continues to release this heat through the cooling fins. This simple cycle is a basic process that stops your car from overheating
The cooling chamber or outlet water acts as the connection point between the engine and the upper radiator hose. Depending on the vehicle manufacturer, the water outlet or cooling chamber can be made of metal, plastic or resin