توضیحات :
کوئل از اجزای سیستم برقی خودرو است. کوئل در این سیستم وظیفه تامین برق برای جرقه زدن و احتراق بنزین را دارد. در واقع خودروهای احتراق داخلی برای جرقهزنی و تولید انفجار و نیروی درون سیلندر به اختلاف پتانسیلی حدود ۷۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ ولت نیاز دارند.
کوئل در واقع یک سیم پیچ تقویت کننده است که ولتاژ تولیدی باتری را قویت کرده و در زمان لازم به شمعی که آماده احتراق است میرساند. کوئل انواع مختلف دارد و در مصارفی غیر از خودروسازی نیز مورد استفاده قرار میگیرد. اساس کار کویل خودرو که درون سیمپیچهای آن صورت میگیرد بر پایه القای جریان الکتریکی است. بنابراین به صورت خلاصه و ساده میتوان گفت کوئل جریان برق با ولتاژ پایین را از باتری گرفته، آن را به ولتاژ مورد نیاز جرقهزنی شمع رسانده و روانه شمعها و سیلندر میکند.
الملف هو أحد مكونات النظام الكهربائي للسيارة. الملف في هذا النظام مسؤول عن إمداد الكهرباء لإشعال البنزين وإشعاله. في الواقع ، تتطلب مركبات الاحتراق الداخلي فرقًا محتملًا يبلغ حوالي 7000 إلى 25000 فولت للإشعال وإنتاج الانفجارات والطاقة داخل الأسطوانة.
الملف هو في الواقع ملف مضخم يعمل على تعزيز جهد الخرج للبطارية ويوصلها إلى قابس شرارة جاهز للاشتعال عند الحاجة. هناك أنواع مختلفة من الملفات وتستخدم أيضًا في التطبيقات غير المتعلقة بالسيارات. يعتمد أساس عمل ملف السيارة ، الذي يحدث داخل ملفاته ، على تحريض التيار الكهربائي. لذلك ، بطريقة بسيطة وبسيطة ، يمكن القول أن الملف يأخذ مصدر طاقة الجهد المنخفض من البطارية ، ويصله إلى الجهد المطلوب لشمعة الإشعال ويرسله إلى شمعات الإشعال والأسطوانات.
The coil is one of the components of the car electrical system. The coil in this system is responsible for supplying electricity to ignite and ignite gasoline. In fact, internal combustion vehicles require a potential difference of about 7,000 to 25,000 volts to ignite and produce explosions and in-cylinder power
The coil is actually an amplifier coil that boosts the output voltage of the battery and delivers it to a spark plug that is ready to ignite when needed. There are different types of coils and they are also used in non-automotive applications. The basis of the car coil work, which takes place inside its coils, is based on the induction of electric current. Therefore, in a simple and simple way, it can be said that the coil takes the low voltage power supply from the battery, brings it to the required voltage of the spark plug and sends it to the spark plugs and cylinders