توضیحات :
رینگ موتور قطعه ای است که برای آب بندی بر روی شیارهای تعبیه شده پیستون ها قرار می گیرد. جنس این رینگ ها معمولا به منظور مقاومت بالا در برابر گرما و دارا بودن از خاصیت ارتجاعی بالا از نوع چدن در نظر گرفته می شود. تعداد این رینگ ها در هر پیستون با توجه به نوع دیزلی یا بنزینی بودن موتور و تراکم مورد نظر از سه تا هفت متغیر است.
رینگحافة المحرك عبارة عن قطعة يتم وضعها على أخاديد المكبس لإحكام إغلاقها. عادة ما تعتبر مادة هذه الحافات من الحديد الزهر من أجل الحصول على مقاومة عالية للحرارة ومرونة عالية. عدد هذه الإطارات في كل مكبس يختلف من ثلاثة إلى سبعة حسب نوع المحرك والكثافة المرغوبة.
The engine rim is a piece that is placed on the piston grooves for sealing. The material of these rims is usually considered to be cast iron in order to have high heat resistance and high elasticity. The number of these rims in each piston varies from three to seven depending on the type of engine and the desired density